Motor

SILNÝ, ELEGANTNÝ A ŠETRNÝ K ŽIVOTNÉMU PROSTREDIU.
ISUZU D-MAX JE SPRÁVNA VOĽBA
Vďaka ďalej vyvíjanému preplňovanému vznetovému motoru 1,9 l common rail s výkonom 120 KW (163 k) tento motor unesie užitočné zaťaženie až 1,1 t a zaťaženie prívesu 3,5 t. Prvýkrát s technológiou D-MAX AdBlue na zníženie emisií oxidov dusíka.
Nový ISUZU D-MAX je vybavený manuálnou alebo na prianie automatickou prevodovkou. Všetky modely sú v ponuke s pohonom 4x4, pri variante single Cab je k dispozícii prevedenie 4x2.
ISUZU D-MAX je a zostáva silným partnerom. Navyše je tiež úsporný, lebo i napriek silnejšiemu výkonu spotrebuje menej paliva a spĺňa, samozrejme, aktuálne štandardy životného prostredia.
Zlepšené vstrekovanie
Common rail vstrekovanie paliva - 200 MPa vysokotlakové čerpadlo Jemnejšie prašnosť |
![]() |
Preplňovanie
Lepší výkon Turba pre nízke otáčky motora Zvýšený výkon v rámci celého rozsahu otáčok |
![]() |
Intercooler (medzichladič)
Integrovaný do vozidla vpredu |
![]() |
Spaľovacia komora
Nový dizajn pre vyššiu turbulenciu |
![]() |
Vačkovéhý hriadeľ z D-MAX Používa robustný reťazový pohon a je vedený čelnými ozubenými kolesami. |
![]() |
D-MAX S 1,9-litrový motor je vybavený s "split" vačkového hriadeľa pohonom a je riadený rozvodovou reťazou vymedzujúcim voľu medzi zubami kolies... |
![]() |
Nový D-MAX 1,9L je motor vybavený s polymérovou vrstvou na piestoch. |
![]() |
Spojenie medzi piestom a Kľukovou hriadeľou z D-MAX sa skladajú z veľkých a robustných ložisk a ojnice. |
![]() |
EGR system spätného spalovania
Inteligentný, dual EGR systém |
![]() |
DPF -keramické filtre
zachytavá jemný prach a sadze |
![]() |