Motor

1,9 eko  engine isuzu1,9 eko  engine isuzu       1,9 eko  engine isuzu

SILNÝ, ELEGANTNÝ A ŠETRNÝ K ŽIVOTNÉMU PROSTREDIU. ISUZU D-MAX JE SPRÁVNA VOĽBA

Srdcom moderného pick-upu je silný 1,9-litrový  preplňovaný dieselový motor s výkonom 163 koní. Nový ISUZU D-MAX je vybavený manuálnou alebo na prianie automatickou prevodovkou. Všetky modely sú v ponuke s pohonom 4x4, pri variante single Cab je k dispozícii prevedenie 4x2.

 

ISUZU D-MAX je a zostáva silným partnerom. Navyše je tiež úsporný, lebo i napriek silnejšiemu výkonu spotrebuje menej paliva a spĺňa, samozrejme, aktuálne štandardy životného prostredia.

6-stupňová manuálna alebo 5-stupňová automatická prevodovka
pohon 4x2 (iba pre Single Cab) alebo pohon 4x4
1,9-litrový preplňovaný dieselový motor s výkonom 120 kw (163 PS)
točivý moment 360 Nm
nízka spotreba
spĺňa emisnú normu EURO 6

 

Zlepšené vstrekovanie

Common rail vstrekovanie paliva

- 200 MPa vysokotlakové čerpadlo
(Predtým 180 MPa)
- Novo navrhnuté vstrekovače paliva
(8 miesto 6 dier)

Jemnejšie prašnosť
Lepšie spaľovanie
Zvýšený výkon
Znížená spotreba paliva
menej výfukových plynov

vstrek

 

 

Dvojstupňové preplňovanie

- Lepší výkon Turba pre nízke otáčky motora
- Lepší výkon s Turbo pre vysoké otáčky motora

Zvýšený výkon v rámci celého rozsahu otáčok
Znížená spotreba paliva
Menej výfukových plynov

turbo

 

Intercooler (medzichladič)

Integrovaný do vozidla vpredu
Zlepšila sa bezpečnosť chodcov
Veľký plocha
Lepší výkon motora
Menej výfukových emisií
Lepšia účinnosť paliva

int

 

Spaľovacia komora

Nový dizajn pre vyššiu turbulenciu
Optimalizované spaľovanie paliva
Nový dizajn /tvar/ ventilu
Ovláda stupeň turbulencie
Fluidizace sa líši v závislosti na otáčky motora
Lepší výkon motora

kom

 

Vačkovéhý hriadeľ z D-MAX 4JK1-TC 2,5 litra
Používa robustný reťazový pohon a je
vedený čelnými ozubenými kolesami.
vac

 

D-MAX 4JK1-TC 2,5-litrový motor je vybavený
s "split" vačkového hriadeľa pohonom a
je riadený rozvodovou reťazou vymedzujúcim voľu medzi zubami kolies...
split

 

Nový D-MAX 4JK1-TC je motor vybavený
s polymérovou vrstvou na piestoch.
piest

 

Spojenie medzi piestom a
Kľukovou hriadeľou z D-MAX 4JK1-TC 2,5 litra
sa skladajú z veľkých a robustných ložisk
a ojnice.
oj

 

EGR system spätného spalovania

Inteligentný, dual EGR systém
Riadi EGR teplotu
Zlepšenie oxidov dusíka regulácie emisií
Žiadne nepriaznivé účinky na
výkon motora a účinnost motora

egr
DPF -keramické filtre

zachytavá jemný prach a sadze
znižuje čierny dym
menej emisií - dobré pre životné prostredie

dpf

 

 

Verzie kabín:

  • DOUBLE CAB

    Ponúka plnohodnotné sedeni pre 5 pasažierov. Dokáze odniesť takmer tonu nákladu a odtiahne až 3500kg.

  • SPACE CAB

    Určený pre dvoch remeselníkov s občasnou prepravou ďalších dvoch pasažierov , ale  s predĺženou korbou a zvýšenou nosnosťou.

  • SINGLE CAB

    Dlhá korba , vyššia nosnosť , 3500kg na ťažnom. Toto je náš PRACANT s pohonom 4x4, ale aj s iba zadným náhonom.

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info