Motor

    

SILNÝ, ELEGANTNÝ A ŠETRNÝ K ŽIVOTNÉMU PROSTREDIU.

ISUZU D-MAX JE SPRÁVNA VOĽBA

Vďaka ďalej vyvíjanému preplňovanému vznetovému motoru 1,9 l common rail s výkonom 120 KW (163 k) tento motor unesie užitočné zaťaženie až 1,1 t a zaťaženie prívesu 3,5 t. Prvýkrát s technológiou D-MAX AdBlue na zníženie emisií oxidov dusíka.

 Nový ISUZU D-MAX je vybavený manuálnou alebo na prianie automatickou prevodovkou. Všetky modely sú v ponuke s pohonom 4x4, pri variante single Cab je k dispozícii prevedenie 4x2.

 

ISUZU D-MAX je a zostáva silným partnerom. Navyše je tiež úsporný, lebo i napriek silnejšiemu výkonu spotrebuje menej paliva a spĺňa, samozrejme, aktuálne štandardy životného prostredia.

 

 

Zlepšené vstrekovanie

Common rail vstrekovanie paliva

- 200 MPa vysokotlakové čerpadlo
(Predtým 180 MPa)
- Novo navrhnuté vstrekovače paliva
(8 miesto 6 dier)

Jemnejšie prašnosť
Lepšie spaľovanie
Zvýšený výkon
Znížená spotreba paliva
menej výfukových plynov

vstrek

 

 

Preplňovanie

Lepší výkon Turba pre nízke otáčky motora

Zvýšený výkon v rámci celého rozsahu otáčok
Znížená spotreba paliva
Menej výfukových plynov

turbo

 

Intercooler (medzichladič)

Integrovaný do vozidla vpredu
Zlepšila sa bezpečnosť chodcov
Veľký plocha
Lepší výkon motora
Menej výfukových emisií
Lepšia účinnosť paliva

int

 

Spaľovacia komora

Nový dizajn pre vyššiu turbulenciu
Optimalizované spaľovanie paliva
Nový dizajn /tvar/ ventilu
Ovláda stupeň turbulencie
Fluidizace sa líši v závislosti na otáčky motora
Lepší výkon motora

kom

 

Vačkovéhý hriadeľ z D-MAX     
Používa robustný reťazový pohon a je
vedený čelnými ozubenými kolesami.
vac

 

D-MAX  S 1,9-litrový motor je vybavený
s "split" vačkového hriadeľa pohonom a
je riadený rozvodovou reťazou vymedzujúcim voľu medzi zubami kolies...
split

 

Nový D-MAX 1,9L je motor vybavený
s polymérovou vrstvou na piestoch.
piest

 

Spojenie medzi piestom a
Kľukovou hriadeľou z D-MAX 
sa skladajú z veľkých a robustných ložisk
a ojnice.
oj

 

EGR system spätného spalovania

Inteligentný, dual EGR systém
Riadi EGR teplotu
Zlepšenie oxidov dusíka regulácie emisií
Žiadne nepriaznivé účinky na
výkon motora a účinnost motora

egr
DPF -keramické filtre

zachytavá jemný prach a sadze
znižuje čierny dym
menej emisií - dobré pre životné prostredie

dpf

 

 

Varianty kabín:

  • DOUBLE CAB

    Ponúka plnohodnotné sedenie pre piatich pasažierov. Dokáze odniesť takmer tonu nákladu a odtiahne až 3500kg.

  • SPACE CAB

    Určený pre dvoch remeselníkov s občasnou prepravou ďalších dvoch pasažierov , ale aj s predĺženou korbou a zvýšenou nosnosťou.

  • SINGLE CAB

    Dlhá korba , vyššia nosnosť , 3500kg na ťažnom zariadení. Toto je náš "PRACANT" s pohonom 4x4, ale aj s možnostou jazdy  iba so zadným náhonom.

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info